Eiwitrijke Diëten en Gewichtsverlies

In de inleiding ga ik het voornamelijk hebben over: eiwitrijke Diëten en Gewichtsverlies, het eiwit-dieet word besproken in een algemene manier. Dit artikel bied een aantal suggesties voor voedingsmiddelen die veel eiwitten bevatten en een paar van de meer aanbevolen eiwitrijke diëten.




Het Kiezen van eiwitrijk voedsel

Eiwitrijke voedingsmiddelen zorgen ervoor dat u voor een lange tijd geen honger heeft en zijn heel belangrijk voor het opbouw en het behoud van spieren, aangezien deze voornamelijk uit eitwitten bestaan. Ook helpen eiwitten bij het afvallen.

De meeste eiwitrijke diëten zijn over het algemeen een laag koolhydraten gehalte. Bevatten essentiële vitaminen, mineralen, antioxidanten en vezels. Daarintegen hebben sommige eiwitrijke voedingsmiddelen veelongezonde vetten die kunnen leiden tot verschillende ziektes.Daarom is het goed dat u eerst genoeg informatie zoekt, of advies vraag aan mensen die er verstand van hebben, zoals wij.

Bijvoorbeeld, een 170 gram biefstuk met 38 gram eiwit bevat ook 41 gram vet en 540 calorieën. biefstuk van grasgevoerd rundvlees is een betere optie aangezien het minder vet en calorieën bevat dan een biefstuk van een koe die is gevoerd met alleen maar graan.

Een gelijke hoeveelheid in het wild gevangen zalm met 36 gram eiwit heeft 18 gram vet en 348 calorieën. Vis is een van de betere keuzes als het gaat om eiwitvoedsel. Enkele van de vis, zoals zalm, bevat belangrijke omega 3 oliën.
Gevogelte zoals kip zonder vel en wit vlees van een kalkoen hebben een laag vetgehalte, calorieën en zijn ook uitstekende bronnen van eiwitten.

Zuivelproducten, zoals yoghurt, melk en kwark bevatten ook veel eiwitten en calcium. Als we de goedkope kant op gaan, zijn eieren natuurlijk ook een hoog percentage eiwit in zich-maar vergeet niet dat ze ook een hoog percentage vet en cholesterol bevatten.

Peulvruchten en bonen zijn een goed uitgangs punt voor vegetariërs omdat er veel eiwit in zit en veel vezels bevatten wat je snel een vol gevoel geeft waardoor je geen trek meer hebt. Wees ervan bewust dat sommige vruchten veel koolhydraten kunnen bevatten.
Kies altijd voor vlees van, gevogelte, eieren en zuivel van dieren op gras zijn opgegeroeid. Kies in het wild gevangen vis. Deze keuzes hebben een lager vet en calorieën gehalte, rijk aan vitamines, en vrij van antibiotica en groeihormonen.

Rood vlees bevat rund -, kalfs -, lams-en varkensvlees, en mag niet vaak gegeten worden of met mate. Rood vlees verhoogt ontsteking en sommige vormen van kanker. Vermijd verwerkt vlees.

Beste eiwitrijke Diëten voor Gewichtsverlies

Na veel onderzoek hebben wij hier een lijstje wat naar onze mening het beste eiwitdieet is voor snelle en effectieve gewichtsverlies en een goede gezondheid:

VITADIS
Ruim 34% van onze klanten koopt opnieuw!
Fysiek eiwitdieet, klanten krijgen een volledig afslankpakket, ruim 25.000 tevreden klanten!
Gewichtsverlies, 3 tot 6 KG per week!

SIMPEL SLANK

Het Simpel Slank e-boek
Balanceer in 5 simpele stappen je hormonen en val 2 kilo af per week (in week 1 mogelijk zelfs meer). Door stap 4 toe te passen verbrand je direct onderhuids vet en orgaanvet in je buikstreek.
Het Simpel Slank kookboek
Het boek bevat 3 uitgebreide weekmenu’s en meer dan 70 recepten (incl. gezonde snacks). Geschikt voor iedereen die 5, 12 of meer dan 20 kilo wilt afvallen. Eet 3 dagen volgens het kookboek en (vr)eetbuien behoren tot de verleden tijd.
Online Afslankhulp
Als je Simpel Slank hebt besteld, staan wij klaar voor al je vragen! Zo ben je ervan verzekerd dat je het Simpel Slank programma foutloos volgt en val je gegarandeerd af.